Tule tööleSaada sooviavaldusTöökuulutusedTelefonimüügi reeglidKlienditeenindaja meelespeaMüügikoolitusKliendileMeie teenusedTelefonimüükKontaktikäsitlusEttevõttestMüügimeistridUudisedTunnustusedKontaktidÜldkontaktidMüügikontorid
Helista meile
6 191 375

Kõnekeskus on tark valik
klientide rahulolu tõstmiseks

+
-

Millega meie kõnekeskuse teenindajad tegelevad

Kiire ja professionaalne telefonile vastamine

Kontopäringud ja ülevaated tellimustest

Kliendikaebused ja nende lahendamine

Ettevõtte infopäringud

Tehnilise-ja klienditoe küsimused

Kohtumiste kokkuleppimine ja planeerimine

Sõnumite ja tellimuste vastuvõtmine

Tagasiside ja kontaktide kogumine

+
-

Miks peaksid oma klienditeeninduse suunama meile

Müügimeistrite AS on suurim ja edukaim telemarketingi ettevõte Eesti turul juba 25 aastat, mis teeb meist usaldusväärse partneri ja tööandja. Olles oma valdkonna professionaalid, on meil ette näidata hulgaliselt positiivseid kliendi-ja teeninduskogemusi. Omame vastavat oskusteavet ning turvalist tarkvara, mis tagab klientidele kättesaadavuse ja paindlikkuse igal ajal, igal pool. Valides oma partneriks meid:

  • Säästad oma aega ja ressurssi;

  • Hoiad kokku personalikuludelt;

  • Hoolitseme Sinu klientide eest nende emakeeles;

  • Tõstame ja parandame Sinu klientide teeninduskogemust;

  • Reklaamime ja loome positiivset kuvandit Teie brändile;

  • Pääsete rutiinsest telefonile ja e-mailidele vastamise tööst;

  • Saate rahulikult tegeleda oma põhiülesannetega ning ei pea muretsema klientide rahulolu pärast.

+
-

Ostes meilt kõnekeskuse teenust, saame Teile tagada

  • Et pakutav teenus on kvaliteetne ning vastab kõikidele Teie nõudmistele;

  • Klientide rahulolu ning positiivseid klienditeeninduskogemusi;

  • Oskuslikku ning kogenud meeskonda, kes töötavad Teie klientidega;

  • Kiireid ja korrektseid vastuseid klientide küsimustele;

  • Tõhusaid lahendusi klientide muredele koostöös Teiega;

  • Viime end kurssi Teie poolt saadetud oskusteabega;

  • Ajakohastame teenuse pakkumise vastavalt Teie soovidele;

  • Tagame konfidentsiaalsuse ning olulise teabe klientide kohta;

  • Toimetame alati Teie huvides;

  • Anname ülevaate tulemustest ja edastame raporteid nii tihti kui vaja, vastavalt Teie soovidele ja vajadustele.

+
-

Kuidas kõnekeskuse teenusega alustada

Võta meiega ühendust telefoni või e-maili teel ning lepime kokku kohtumise kontoris või virtuaalruumis:

  • Vaatame ja kaardistame üheskoos üle kontaktide päevase mahu;

  • Määrame ajakulu kliendimurede lahendamiseks;

  • Paneme paika suhtluskanalid (e-mail, telefon, Skype);

  • Saadud info põhjal saame Teile teha esmase pakkumise;

  • Vajadusel lepime kokku testperioodi, mille käigus meie spetsialistid mõõdavad vajalikud mahud, et tagada Teie jaoks maksimaalselt kasulik teenus ja mõistlik hind.

+
-

6 põhjust, miks kasutada kõnekeskuse teenuseid

1
Klienditeeninduse kvaliteedi tõstmiseks – kasutame spetsiaalselt väljatöötatud tehnoloogiaid ja süsteeme selleks, et pakkuda võimalikult tõhusat ja hästitoimivat klienditeenindust. Meie teenindajad on pühendunud, koolitatud ning suurepärase suhtlemisoskusega.
2
Ettevõtte maine parandamiseks – kõnekeskus loob ettevõtte professionaalse kuvandi ning toob sellega suuremat kasu. Professionaalsust saab mõõta nii pakutava tehnoloogia, tarkvara, funktsioonide ja helikvaliteedi järgi kui ka teenindajate oskusest suhelda klientidega ning lahendada nende probleeme. Rahulolev klient võimaldab teie ettevõttel jõuda suurema publikuni.
3
Müügi suurendamiseks – Iga tehtud kõne võib olla müük, kuid iga vastamata kõne võib olla kahjum. Valides kõnekeskuse tarkvara, mis töötab korralikult ning kategoriseerib ja jagab kõned alati vastavatele teenindajatele, saavad kliendid ühendust võtta igal ajal. See omakorda suurendab klientide rahulolu.
4
Klientide lojaalsuse suurendamiseks – kliendi lojaalsus sõltub tähelepanust, mida neile osutatakse. Spetsiaalne platvorm, kus kliendid saavad taotlusi või kaebusi esitada, paneb neid tundma, et neid kuulatakse ja nad on hoitud. Nad tunnevad, et ettevõtte täidab kõiki nende vajadusi. Seetõttu võib professionaalse kõnekeskuse palkamine tähendada rohkem lojaalseid kliente.
5
Oma aja ja ressursi säästmiseks – te ei pea tegelema manuaalselt kõnede jagamise ning käsitsi vastamisega, professionaalne kõnekeskus kasutab oma töös selleks ettenähtud programme ja süsteeme, mis automaatselt jagab kõned õigetele teenindajatele kiiresti ning oskusteabest lähtuvalt. Lisaks on võimalik luua menüüvalikuid, ajakavasid, järjekordi jne, et tööd lihtsustada.
6
Saavutada suurem kontroll tulemuste üle – kõnekeskus võimaldab lisaks kõigele eelnevale paremini kontrollida kõiki tegevusi ja suhtlemist, mida kliendid ettevõttega telefoni teel teevad. Säilitame kõnesalvestused ning koostame üksikasjalikke raporteid tulemuste kohta vastavalt teie soovile. Saame jagada ka otsest tagasisidet ning teha klientide rahulolu-uuringut iga kõne lõpus.

Küsi hinnapakkumist

Tiina Kosemets
+372 51 069 99

kk1@telemarketing.ee