Tule tööleSaada sooviavaldusTelefonimüügi reeglidTöökuulutusedMüügikoolitusKliendileKuidas alustadaMeie teenusedEttevõttestKontaktidÜldkontaktidMüügikontorid
Helista meile
6 191 375

Kuidas alustada

Alguses on eesmärk, vajadus, toode

Kõik algab vajadusest ja eesmärgist. Telefoni teel saab tulemuslikult müüa väga erinevaid tooteid ja teenuseid. Küll aga võib piiranguks osutuda toote või teenuse liiga madal lõpphind, mis telemarketingi kulusid ei kata. Müügimeistrite kogemustepagasis, juba aastast 1996 aktiivset müüki tehes, on väga paljude ja erinevat tüüpi tegevuste loetelu. Müünud oleme erinevat perioodikat, raamatuid, kindlustuspakette, koolituskursusi, leidnud potentsiaalseid ostjaid autodele või kliente paljudele erinevatele teenusepakkujatele, müünud turva- ja krediidilahendusi, tervise- ja kosmeetikatooteid ning palju muud. Ning viinud läbi hulgaliselt erinevaid küsitlusi ja turu-uuringuid. Telefoni saab edukalt kasutada ka lihtsalt kommunikatsioonikanalina, mille abil viia kiiresti inimesteni mistahes muu sõnum, olgu selleks kutse firma- või valimisüritusele. Kõigi nende võimaluste taga on sajad koolitatud telefonimüüjad ning igapäevaselt erinevate projektidega töötav meeskond, kes on võimeline päevas tegema kuni mitukümmend tuhat telefonikõnet.

Sihtrühm

Koostöös kliendiga määratleme eesmärki täitva sihtrühma ning valime sobivaima andmebaasi. Ettevõtetega kontakteerudes kasutame reeglina kliendi enda andmebaase või erivaid andmebaase, mida turul avalikult pakutakse. Eraisikutega kontakteerudes kasutame reeglina klientide enda andmebaase või numbrite juhuvalikut.

Hinnakujundus

Telefonimüügiteenuse hinnakujunduse aluseks on tasu reaalselt läbi viidud töö eest. Tüki- või tunnitasule ei lisandu mingeid peidetud kulusid nagu näiteks alustus- või lõpetamistasusid. Hinnakujunduse aluseks on töötunni hind, mis võib veidi erineda  sõltuvalt töö keerukusest.

Proovimüük

Reeglina viime enne mahukama müügikampaania algust läbi testmüügi perioodi, mille pikkus sõltuvalt töö keerukusest võib kõikuda mõnest päevast kuni mitme nädalani. Proovitöö pikkus oleneb töö eripärast kui ka kliendi soovist, kuid peab olema piisav statistiliselt usaldusväärsete andmete saamiseks. Testi tulemusena selgub ühelt poolt kauba müügivõimekus ja võimalik kampaania lõpptulemus ning soovitud eesmärgile jõudmise kulukus. Proovitöö võimaldab tellijal planeerida nii telefonimüügikampaania kestust, mahtu ja eelarvet kui ka oma ettevõtte tootmist, laoseisu, käivet jne. Testi tulemused analüüsitakse koostöös kliendiga, tehakse vajadusel muudatusi kampaaniapakkumises või koostatakse uutel tingimustel töös kasutatav andmebaas. Ja mis peamine – testi tulemusena selgub soovitud tulemuseni jõudmise kulu. Kui kulutase on vastuvõetav, jätkatakse tööd juba “tükitasu” alusel.

Müügikampaania käik

Müügimeistrite AS-i telefonimüüjad töötavad tööpäeviti ajavahemikul 9 - 21 ning vajadusel laupäeviti kella 11-16 vahel. Kampaania saab planeerida vajalikus mahus ja soovitud ajahetkele, näiteks päevasel või õhtusel ajal. Müügitöö käigus varustab Müügimeistrite AS tellijat igapäevaselt müügiraportitega, mis aitavad müügiprotsessi jooksvalt jälgida. Tellimused või muu tulemuse edastame sellisel viisil nagu seda kliendi vajadused nõuavad.

Kuidas edasi?

Et tutvustada telefonimüügi võimalusi lähemalt ja pakkuda just Teie vajadustele vastavaid müügikampaaniaid, oleme valmis meie teenustest ja kogemustest lähemalt rääkima, olgu siis Teie kontoris või meie büroos.

Kiireim ja lihtsaim viis saada Teile vajalikku või Teid huvitavat teavet on saata meile e-mail info@telemarketing.ee või täita tagasisidevorm. Meie projektijuht võtab Teiega ühendust esimesel võimalusel.

Võta meiega ühendust

Vastame sulle tööpäeva jooksul
Tänud! Teie kiri on edastatud.
Midagi läks valesti kirja saatmisel. Palun proovige uuesti.
6 191 375