Tule tööleSaada sooviavaldusTöökuulutusedTelefonimüügi reeglidKlienditeenindaja meelespeaMüügikoolitusKliendileKuidas alustadaMeie teenusedEttevõttestKontaktidÜldkontaktidMüügikontorid
Helista meile
6 191 375

Klienditeenindaja meelespea

1

Valmista ennast tööks hästi ette! Hea ettevalmistus on pool võitu. Tutvu hoolikalt tööjuhendi ja kliendi materjalidega. Hoia vajalik info alati käeulatuses. Ole sõbralik, huvitatud ja abivalmis!

2

Esitle ennast nimepidi! Sellega võidad kliendi usalduse. Räägi selgelt. Räägi otse torusse, mitte sellest mööda.

3

Sinu hääl on Sinu visiitkaart! Telefoniagent loob ettevõttest pildi/mulje oma häälega. Harjuta oma häälekasutust. Räägi lahke häälega, selgelt ja rahulikult. Kõik vestlused peavad olema kooskõlas ettevõtte väärtuste ja eesmärkidega. Sina oled meie kliendi nägu!

4

Kuula tähelepanelikult ja saa aru, mida klient Sulle räägib! Ole tähelepanelik ja kuula, mida ta räägib. Võta seda arvesse. Püüa mõista kliendi probleemi põhjuseid ning seda, kuidas see tema käitumist mõjutab. Mõtle kliendist hästi. Peegelda. Ole kaastundlik.

5

Tekita kliendis usaldus! Usalduse loomine on oluline nii sujuvaks suhtluseks kliendiga kui ka ettevõtte positiivseks brändinguks. Püüa alati leida kliendi jaoks parim võimalik lahendus.

6

Ole vestluses alati viisakas! Ole viisakas ka siis, kui klient seda ei ole. Oska sellest üle olla ja jää väärikaks. Kõiki kliente tuleb kohelda lugupidavalt. Iga inimene peab tundma, et just tema on ettevõtte jaoks see kõige olulisem klient.

7

Ole aus enda ja kliendi vastu! Kui probleem ületab sinu pädevuse, selgita kliendile, et suunad tema probleemi töötajale, kes suudab tema probleemi paremini lahendada.

8

Ole erapooletu! Probleemide tõhusamaks lahendamiseks ole neutraalne. Ära avalda enda arvamust.

9

Ole paindlik! Vestluse jooksul võib avalduda uut infot, mille tõttu pead lahenduse leidmiseks uue suuna võtma. Ole ootamatusteks valmis.

10

Lõpeta vestlus alati positiivselt! Olenemata sellest, kas klienti sinu pakutud lahendus rahuldas või mitte. Väljenda lootust tuleviku koostöö osas. Täna klienti alati vestlusele kulutatud aja eest!