Tule tööleSaada sooviavaldusTelefonimüügi reeglidTöökuulutusedMüügikoolitusKliendileKuidas alustadaMeie teenusedEttevõttestKontaktidÜldkontaktidMüügikontorid
Helista meile
6 191 375

Meie teenused

Toodete ja teenuste aktiivne müük

  • Suurendame oluliselt teie toote või teenuse läbimüüki.
  • Korraldame kogu müügitegevuse teie aega ja vaeva kulutamata.
  • Teie ülesandeks jääb vaid toote kohale viimine ja arveldamine.

Telefon sidevahendina võimaldab meil pöörduda iga potentsiaalse kliendi poole personaalselt, mis annab enamikul juhtudel parima müügitulemuse võrreldes teiste müügikanalitega. Loomulikult peab sealjuures arvestama telemarketingi kui personaalse suhtlus- ja müügikanali suhtelist kallidust (silmas pidades igat kliendikontakti), kuid see-eest on pea iga kliendi tähelepanu tagatud ja seetõttu ka müügitulemus reeglina võrreldamatult kõrgem teistest müügiviisidest.

Müügiinimeste tööaeg on korraldatud selliselt, et müügitööd on võimalik teostada nii päevasel kui ka õhtusel ajal. Kasutatavate sihtgruppide loogika paneme kokku koostöös kliendiga, arvestades projekti mahtu, eesmärki ja spetsiifikat. Igat uut projekti alustame reeglina testtööga, mille käigus arvestame kulusid tunnitasu arvestuses. Testi eesmärk on tuvastada toote „müügivõime“, koostatud pakkumise ja müügiteksti toimivus, valitud kliendibaasi reageering ning sobivus ning eelkõige tulemuseks kulutatav aeg ja kulu rahas. Testi ajaline pikkus ja maht sõltub töö keerukusest. Testi tulemused analüüsime koostöös kliendiga, teeme vajadusel muudatusi pakkumises, koostame paremini andmebaasi või teeme muid vajalikke muudatusi, mille vajalikkusele testtöö viitas. Testi tulemus annab meile võimaluse planeerida ja reguleerida kampaania kulgu ja ajakava. Testi lõppedes saame teada ka tegeliku kulu oodatud tulemuse kohta ning edasi on võimalik aktiivset müüki jätkata juba tükitasu alusel, tuginedes testtöö tulemusele. Mingeid muid tasusid kuludele reeglina ei lisandu.

Uute klientide leidmine

  • Teie müügiosakonna kasutegur kasvab oluliselt, sest müügispetsialistid saavad kontakteeruda vaid eelvaliku läbinud potentsiaalsete klientidega.
  • Efektiivsema töökorraduse läbi kasvab teie ettevõtte käive ja kasum.
  • Müügimeeskonna edukam tegevus kasvatab töötajate rahulolu.

Ilmselt pea igale ettevõtte juhile, kelle ettevõte oma tooteid ja teenuseid aktiivselt müüb, on tuttav teema: kuidas oma müügimeeskonna tegevust suunata nii, et see toimiks maksimaalselt efektiivselt - et kulutatud aeg ja raha tooks võimalikult suurt kasu. Siinkohal tulemegi appi meie. Helistades läbi ette antud sihtgrupi ettevõtted, luues kontaktid vajalike inimestega, selekteerime välja kliendid, kellel on huvi konkreetse toote või teenuse vastu. Teisisõnu: leiame ja loome kontaktid, argumenteerime ja „müüme“ toote või teenuse idee ning edastame saadud kliendikontaktid meie kliendi pädevale müügimeeskonnale tehingute lõpuleviimiseks. Teeme uute klientide leidmise oluliselt lihtsaks.

Müügiinimeste tööaeg on korraldatud selliselt, et müügitööd on võimalik teostada nii päevasel kui ka õhtusel ajal. Kasutatavate sihtgruppide loogika paneme kokku koostöös kliendiga, arvestades projekti mahtu, eesmärki ja spetsiifikat. Igat uut projekti alustame reeglina testtööga, mille käigus arvestame kulusid tunnitasu arvestuses. Testi eesmärk on tuvastada toote „müügivõime“, koostatud pakkumise ja müügiteksti toimivus, valitud kliendibaasi reageering ning sobivus ning eelkõige tulemuseks kulutatav aeg ja kulu rahas. Testi ajaline pikkus ja maht sõltub töö keerukusest. Testi tulemused analüüsime koostöös kliendiga, teeme vajadusel muudatusi pakkumises, koostame paremini andmebaasi või teeme muid vajalikke muudatusi, mille vajalikkusele testtöö viitas. Testi tulemus annab meile võimaluse planeerida ja reguleerida kampaania kulgu ja ajakava. Testi lõppedes saame teada ka tegeliku kulu oodatud tulemuse kohta ning edasi on võimalik tegevust jätkata juba tükitasu alusel, tuginedes testtöö tulemusele. Mingeid muid tasusid kuludele reeglina ei lisandu.

Kliendibaaside korrastamine ja täiendamine

  • Kasvab müügiosakonna efektiivsus.
  • Kõik müügipakkumised jõuavad õigete isikuteni.
  • Paraneb müügiprotsessi juhtimine ja prognooside tegemine.

Kliendibaaside loomine on aega ja ressurssi nõudev tegevus. Veelgi keerulisem on seda pidevalt ajakohastatuna ja toimivana hoida. Vähe kasu on baasist, kui selles olevad aadressid on valed, kontaktid vananenud või inimesed vahetunud. Kui loodud või pidevalt töös olev baas on vananenud, siis pole muud pääsu, kui selles olevate andmete kontroll ja parandamine ühel või teisel viisil. Siinkohal tuleb taas appi telefon: lihtne ja kiire sidevahend. Sama eesmärki võib üritada saavutada ka e-kirju saates, kuid kindlasti on telefon kommunikatsioonikanalina palju efektiivsem ja usaldusväärsem. Töö teostus on väga lihtne: saatke meile oma kliendbaas ja mõne aja möödudes saate selle tagasi täiendatud ja parandatud kujul.

Klienditeenindus, Turunduskampaanite toetus

  • Päästame teie müügiosakonna või sekretäri aeganõudvast, kuid tähelepanu vajavast suhtlusest klientidega. Vastame telefonile, salvestame kõned, edastame info soovitud viisil.
  • Võtame vastu tellimusi ja müüme lisaks.
  • Turunduskampaanite toetus, kiire infoedastus. Mistahes sõnumi kiire ja vahetu edastamine valitud isikutele.

Klienditeenindus nõuab reeglina suure hulga telefonikõnede vastuvõtmist ja töötlemist limiteeritud aja jooksul, mille edukat teostust on lihtsam korraldada selleks koolitatud müügiinimeste abil.

Korraldades erinevaid üritusi, saates kliendibaasidele eesmärgikohast infomaterjali või tehes muul viisil turunduskampaaniat, vajame kiiret tagasisidet, et valitud taktikat hinnata ning mõista iga kulutatud euro kasutegurit. Telefon kiire ja personaalse sidevahendina võimaldab seda suurepäraselt. Helistame üle kõik kutsed saanud kliendid, e-kirja postituses osalenud ettevõtted, kliendilehe saanud ettevõtted, jne ning tuvastame olukorra, edastame vajaliku info ning küsime vajadusel olulised kontrollküsimused. Vajadusel saadame uuesti ka e-kirju või edastame infot muul viisil. Ning anname teile tagasisidet viisil, mis teile paremini sobib.

Müügiinimeste tööaeg on korraldatud selliselt, et helistamist on võimalik teostada niipäevasel kui ka õhtusel ajal. Kui müügitegevust alustame reeglina testtööga, mille käigus arvestame kulusid tunnitasu arvestuses, siis selliste kampaaniate puhul pole tavaliselt aega testtöödeks, mistõttu arveldame reeglina tunnitasu alusel töö algusest lõpuni.

Uuringute ja küsitluste tehniline teostus

  • Teie meeskond pääseb rutiinsest ja töömahukast helistamistööst.
  • Küsitlused ja uuringud viiakse läbi väga kiiresti.
  • Professionaalsete uuringufirmade kasutamine on kordades kallim.

Vajadust mõista oma klientide (või ka laiema üldsuse) arvamust uue või olemasoleva toote või teenuse kohta tuleb ette ilmselt igal ettevõttel. Saadud informatsioon aitab mõista meie klientide suhtumist ning potentsiaalset ostuvalmidust. Taaskord telefon sidevahendina on lihtsaim, kiireim ja efektiivsem vahend küsitluse või uuringu läbi viimiseks.

Lihtsamate küsitluste puhul aitame koostada ka küsimustikke ja andmebaase. Professionaalsetele uuringufirmadele pakume töö tehnilist teostust.

Müügiinimeste tööaeg on korraldatud selliselt, et helistamist on võimalik teostada nii päevasel kui ka õhtusel ajal. Igat uut projekti alustame reeglina testtööga, mille käigus arvestame kulusid tunnitasu arvestuses. Testi eesmärk on tuvastada valitud taktika toimivus ja soovitud eesmärgile kulutatav aeg ja kulu rahas. Testi ajaline pikkus ja maht sõltub töö keerukusest. Testi tulemused analüüsime koostöös kliendiga, teeme vajadusel muudatusi tekstis/küsimustikus või teeme muid muudatusi, mille vajalikkusele testtöö viitas. Testi tulemus annab meile võimaluse rahaliselt ja ajaliselt planeerida kogu uuringu kulgu.

Testi lõppedes saame teada ka tegeliku kulu oodatud tulemuse kohta ning edasi on võimalik tegevust jätkata juba tükitasu alusel, tuginedes testtöö tulemusele. Mingeid muid tasusid kuludele reeglina ei lisandu.

Ostjate andmete töötlemise põhimõtted

Müügimeistrite AS lähtub oma tegevuses kehtivatest isikuandmete töötlemist reguleerivatest õigusaktidest ja teistest valdkonna juhenditest ja määrustest.
Klient – juriidiline või füüsiline isik, kes tellib telemarketingiteenust Müügimeistrite ASlt.
MM
– Müügimeistrite AS kui volitatud andmetöötleja.
Ostja
– pakutava teenuse või toote ostja või tellija.
Ostja andmed
– Kliendi ja MM vahelises Käsunduslepingus kirjeldatud eesmärgi täitmiseks MMle üle antud info ostjate kohta ning teenuse teostamise käigus kogutavad ostjate andmed.
Kolmas osapool
– isik, kes ei ole Klient, Ostja, tema seaduslik esindaja ega MMi volitatud töötaja.
Teenus
– Kliendi ja MM vahel sõlmitud käsunduslepingus kirjeldatud telemarketingiteenus.

➢ Ostjate andmete töötlemine on igasugune Ostjate andmetega tehtav toiming, sh nende kogumine, salvestamine, kasutamine, edastamine ja kustutamine.

➢ Ostjad, kes on MM poolt pakutud teenuse või toote tellinud ja selle vormistamise käigus edastanud MM volitatud töötajale isikuandmeid, on nõustunud MM isikuandmete töötlemise põhimõtetega, mida MM, kui volitatud töötleja, rakendab vastutava töötleja (Klient) ülesandel.

➢ MM töötleb Ostjate andmeid vaid viisil, mahus ja eesmärgil, mis lähtub MMi ja Kliendi kui vastutava töötleja vahelisest Käsunduslepingust. Töödeldavate andmete koosseis lähtub pooltevahelistest lepingutest ja teistest dokumentidest.

➢ MM töötleb Ostjate andmeid vaid selleks, et edastada tellimuste andmed Kliendile ning viia ellu Käsunduslepingust lähtuv eesmärk, sealhulgas vajadusel müügiga kaasnev klienditeenindus.

➢ MM töötleb järgmisi Ostjate andmeid (lähtudes MMi ja Kliendivahelisest Käsunduslepingust):
- Ostja poolt tellitud toote või teenuse kirjeldus,
- Ostja nimi ja kontaktandmed (tellimuse tarneks vajalik postiaadress ja e-posti aadress),
- küsitluse korral saadud vastused.

➢ Kolmandatele isikutele võib ostjate andmeid edastada vaid juhul, kui selleks on taasesitatavas vormis luba Ostjalt või selleks on seadusest tulenev alus.

➢ MM edastab lepingu täitmise käigus kogutud andmed viivitamatult vastutavale andmetöötlejale (Klient) ning lepingu eesmärgi täitmisel kustutab kõik kogutud andmed.

➢ Ostjal on õigus pöörduda MM poole nõudmisega lõpetada tema andmete töötlemine määras, mis tuleneb MM ja Kliendi vahelisest Käsunduslepingust ja/või isikuandmete töötlemist reguleerivatest õigusaktidest.

➢ MMl on õigus (sellest Klienti informeerides) salvestada kahepoolseid häälkõnesid eesmärgil, milleks on hea klienditeeninduse tagamine ning Ostjate poolt esitatud tellimuste veatu korraldamise teostamine.

➢ MM tagab Ostjate andmete töötlemise seaduslikkuse ja turvalisuse asjakohaste turvalisus- ja konfidentsiaalsusreeglitega ning on kasutusele võtnud organisatsioonilised, füüsilised ja infotehnoloogilised turvameetmed andmete kaitseks.

➢ MM töötleb Ostjate andmeid vaid seni, kuni see on vajalik lepingust tulenevate eesmärkide täitmiseks.

➢ Ostjatel on õigus pöörduda oma huvide kaitseks MMi või Andmekaitse Inspektsiooni poole.

Võta meiega ühendust

Vastame sulle tööpäeva jooksul
Tänud! Teie kiri on edastatud.
Midagi läks valesti kirja saatmisel. Palun proovige uuesti.
6 191 375