Tule tööleSaada sooviavaldusTöökuulutusedTelefonimüügi reeglidÄrikliendileMeie teenusedTelefonimüükEttevõttestMüügimeistridUudisedTunnustusedKontaktidÜldkontaktidMüügikontorid
Helista meile
6 191 375
< Tagasi

Müügimeistrite AS: telefonimüügi teerajaja ja väärtuste looja

Ärileht Delfi

May 2025
  • Pea 30 aastat kogemust: Eesti juhtiv telemarketingi ettevõte, mis pakub tööd igas Eesti nurgas.
  • Sotsiaalne vastutus: kaugtöö ja võimalus eelneva kogemuseta noortel alustada iseseisvat tööelu.
  • 15 aastat järjest edukas Eesti ettevõte: Creditinfo kvaliteedimärgis „Edukas Eesti ettevõte 2010–2024 – 15 aastat edukas“. Selle kvaliteedimärgise väärilised on vaid 0,5% Eesti firmadest, kes on usaldusväärsed nii äripartneri kui ka tööandjana.


Kui mõelda Eesti turundusmaastiku pikaaegsetele tegijatele, siis Müügimeistrid on kindlasti üks esimesi nimesid, mis pähe tuleb. Juba 1996. aastast on see ettevõte hoidnud telefonimüügi lippu kõrgel ning näidanud, et sihikindel, inimlik ja professionaalne lähenemine viib kaugele. Müügimeistrid pole lihtsalt müügikõnede tegijad, vaid strateegiline partner, kes aitab ettevõtetel vahetult ja efektiivselt oma sihtgrupini jõuda. „Meie edu aluseks on pädev ja motiveeritud töötajaskond, oskusteave, tehnoloogia ning kliendid, kes kuuluvad oma valdkondades tippude hulka,“ ütleb juhataja Tarmo Laus.

Tööandja, kes loob võimalusi

Ettevõte peab suurimaks väärtuseks oma töötajaid. Tööd antakse ligi 200 inimesele ning ettevõttel on 10 müügiüksust kaheksas Eesti linnas. Paindlik töökorraldus võimaldab töötada kodust, olenemata sellest, kas elad linnas või kauges maakohas. See on eriti oluline neile, kelle liikumine on piiratud või kes soovivad oma töö- ja eraelu paremini tasakaalustada. Müügimeistrite tööperes ootavad inimesi huvitavad projektid, suurepärased kliendid, toetav tööandja, mitmed arenguvõimalused ja sõbralik kollektiiv.

„Telefonimüügi töö sobib igas vanuses inimestele. Noored saavad ettevõttes sageli oma esimese väärtusliku kogemuse tööturul – nii toetame neid iseseisvuse, vastutuse ja järjepidevuse suunas liikumisel. Hindame eelkõige kvaliteetset suhtlemisoskust, mis on edukate inimsuhete ning loomulikult müügikõnede ja vestluste eelduseks,“ jagab ettevõtte juht.

Müügimeistrid
MüügimeistridFOTO: Müügimeistrite AS

Kliendikeskne, aus ja avatud

„Meie missioon on hoida ja arendada telemarketingi kui personaalset müügikanalit ning rakendada see tööle meie klientide müügivajaduste teenindamisel,“ selgitab Laus. Müügitöös on määrav usaldus ja aus kontakt – neid peab oskama professionaalselt luua ja hoida. Telemarketing, õigesti tehtuna, võimaldab ettevõttel jõuda otse inimese südamesse – kõne teises otsas on keegi, kes kuulab, mõtleb kaasa ja suudab vastata just sellele konkreetsele vajadusele. Müügimeistrite teenuste tugevus peitub just seal: personaalne lähenemine, testitud strateegiad ja andmetel põhinevad otsused.

„Meie strateegia on olla kliendile pikaajaline partner, mitte ühekordne lahendus. Mis tähendab seda, et iga uue projekti puhul üritame lisaks müügitegevuse korraldusele otsida ka pikaajalist koostööd toetavaid lahendusi. Või kui projektist asja ei saa, siis anname lihtsalt nõu,“ räägib ettevõtte juht. „Müügitöö peab olema ausalt ja läbipaistvalt korraldatud. Teeme päevas umbes 500 erinevat müügitehingut – suurt mahtu arvestades on meil probleemide teke pea olematu näiteks Tarbijakaitse vaidluste näol. See teadmine annab veendumuse, et toimetame pädevalt ning väärtustame oma kliendi aega ja usaldust.“

Vaade tulevikku

„Telemarketingi nimetati kaduvate valdkondade hulgas juba rohkem kui 20 aastat tagasi. See prognoos on olnud ekslik: valdkonna mahud aina kasvavad ja seda mitte ainult Eestis vaid ka naabermaades, nii lõunas, kui põhjas. Inimlik otsekontakt telefoni teel ei pruugi olla kõige odavam lahendus, kuid on kindlasti oluliselt tulemusrikkam, kui paljud teised kommunikatsioonivahendid ja müügikanalid,“ ütleb Laus.

Aastate jooksul on ettevõttel tulnud toime tulla erinevate majandustsüklite ja ootamatute muudatustega, sealhulgas tööjõupuudusega. Müügimeistrid on olnud paindlik ja hea muutustega kohaneja. Kõige rohkem on õpitud karastavatest rasketest kogemustest ja tagasilöökidest. Sama ajal on alati hoitud oma töötajaskonda ja edendatud organisatsioonikultuuri, et tagada jätkusuutlikkus. „Oluline on väärtustada igat müügitehingut, igat klienti ja töötajat. Eesmärk on igas olukorras üritada leida lahendust, hoida kõrget standardit müügisuhetes, hoida oma töötajaid ja kliente ning pidevalt leida võimalusi õppimaks uusi oskusi ja arendada kasutusel olevat tehnoloogilist baasi,“ lisab ettevõtte juht.

FOTO: AdobeStock

Tunnustatud ja usaldusväärne

Edu ei mõõdeta ainult numbrites. Müügimeistrid on pälvinud Creditinfo poolt kvaliteedimärgise „Edukas Eesti ettevõte – 15 aastat edukas“, mis antakse vaid vähestele – nendele, kes on näidanud järjepidevust, usaldusväärsust ja arenguvõimet. See tunnustus annab kindlustunde nii töötajatele kui ka klientidele, et ettevõtte juhtimiskultuur ja väärtused on paigas. „Oleme uhked, et kuulume nende väheste sekka, kellele see tiitel on omistatud. See on selge märk meie pikaajalisest pühendumusest kvaliteedile ja usaldusele,“ sõnab Tarmo Laus.

Ärileht Delfi

Võta meiega ühendust

Vastame sulle tööpäeva jooksul
Tänud! Teie kiri on edastatud.
Midagi läks valesti kirja saatmisel. Palun proovige uuesti.
6 191 375